haha

Jag måste bara ta och svara på denna patetiska kommentar :)

eeeehhhhhh??!!! hur ska du göra när du åker bort över julen!??!?!! asså kommer inte dom rida sönder henne om dom ska rida henne??! :O i ditt stall! och vad kommer du säga till dom! för dom kommer juee ge din häst skit mkt hö och suuuuper lite spån!! hon kommer få stå ute även fast det är 30 - grader ju!! :S

Sweet, tack för att du bryr dig men det är lugnt faktiskt :) vilka dom? Noa ska vila hela tiden när jag är borta, ingen ska rida henne så vad jiddrar du om? sen om Emma skulle rida henne om jag är borta någon gång så litar jag på henne eftersom hon är duktig och kan häst. Men Noa har inte vilat på väldigt länge så hon får sin väl förtjänade vila då när jag är borta :) Så lite semester, det tycker hon är skönt tror jag! Asså hallå? vad vet du om det?! vi har foderstarter till hästarna och där står det hur mycket foder hästarna ska ha, varför skulle dom ge henne jätte mycket hö egentligen? Patetiskt, du vet ju inte ens något om de här. Mamma ska ta hand om Noa när jag är borta :) Alla hästarna har bra med spån, alltid.. Sen.. Jag har inte berättat för några typ att jag ska till pappa över jul, ingen hästmänniska i alla fall, så det kan vara ganska lätt att lista ut vem det är. Så nästa gång, lägg dig inte i för du vet egentligen ingenting hur/vad vi gör :)

Postat av: Anonym

okeyy.. står ni två bara där i stallet eller står det någon mer? varför rider inte hon din häst isf?

2010-12-04 @ 22:47:46
URL: http://www.

OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0