GPA

Så snygga hjälmar älskar dem :) Har själv en GPA Speed Air Europe! Jätte nöjd med den. Speciellt på sommaren, jätte skön.






GPA Highlite är ändå snyggast av dem alla! Eller GPA Titium Leather är också bajs snygg.


Priserna är ganska lika.
Kostar från 4000-15.000 kr, kanske mer också.. GPA Highlite är nog dyrast. ;)
Dock tycker jag att GPA hjälmarna inte passar dressyryttare, när dom tävlar! :)

Postat av: Anonym

Skriv din kommentar här, tack så mycket!

Hej!

Jag har en nästan ny helsvart GPA Highlite strl. 57 som tyvärr är förstor för mig. Jag såg att du var förtjust i denna modell. Om du skulle vara intresserad av att köpa den kan du höra av dig på min mail. Jag kan ta foto om du vill. Min är helsvart och blank.

MVH

Hanna

2010-12-28 @ 15:17:45
URL: http://www.

OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0