Gott och blandat

Sitter här vid skolan och ska göra klart min uppgift, kom vid halv 12 hit efter den dumma bussen som åkte ifrån mig. Men nu ska jag göra klart Omvårdnads grejjen och hoppas att det går bra. Dock har jag 111345934095 som skriver med mig på facebook så jaag får ingen lugn och ro! hihiihihihihi.
När jag kommer hem ska jag rida ut, sen ska jag snabbt in igen och färga mitt hår! Så de blir ingen lång ridtur för mig del. Gjorde iårdning stallet i morse, så skönt att ha det klart när man kommer få stressa som en tok för att bli klar till 7, för mamma ska göra något klockan 8 så måste vara klar innan dess! AA men de blir nog bra.

Ska fixa min uppgift nu, men innan.. så bjuder jag på detta;

Hästbutiken (www.hastbutiken.se) har ju nu 5 % rabatt på hela sortimentet om man köper från deras hemsida.
Finns lite snyggt där såg jag :)

Swarovski skärp, 1800 kr.


Equest schabrak, 1540 kr.

Sen massa mer.. + 5 % på det!

ha det bra, vi hörs snart igen! :)



OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0