Gooodmorgon

Har nyss vaknat, ska ned och äta frukost nu!
Eller jag vaknade vid 10, först 9 men var dö trött!
Har ingen aning om vad vi ska göra idag, vi får helt enkelt se.. :)
Vill åka på mellandagsrean, men det ska vi göra i veckan i alla fall! Är sugen på att öppna mer julklappar, från mammas sida! :D
Men det får jag göra när jag kommer hem, tror typ att det är en martingal, täcke också.. ;)

Ska ju liksom köpa ganska mycket, typ detta är kvar + lite mer smått;
  • Innetäcke, 100 g
  • Vintertäcke 300-400 g m. hals
  • Regntäcke fleecefodrat, med spännen för hals
  • Övergångstäcke 100-150 g med avtagbar hals
  • Martingal
  • Sadeljord
Tror att det är de bara.. :)
Men nu ska jag ned och äta, puss!


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0