Godnatt på er

Nu ska jag sova! Ska upp halv 8 som vanligt imorgon, är sååå trött!
Kanske ett värdelöst inlägg men brukar ju alltid natta er =)

Imorgon ska jag göra en kul grej, en sak som jag fick reda på idag :) kanske kan berätta det sen, det har inget med hästar att göra iaf :)
Ojoj, tråkigt det var att skriva när man inte har något att skriva om :) men jag ska försöka ta lite bilder imorgon, ska rida till berget om det inte snöar eller så. Måste ju rida över stora vägen på två ställen, även fast dem kör ganska lugnt där så finns risken att snön kan skymma lite för bilarna. Men hoppas det inte snöar :)

NEJ, nu är klockan 12 och jag har redan gått över gränsen om att vara uppe, man ska ju sova i 8 timmar minst varje dag. på tisdag föresten ska jag fotas igen, i studion. Kommer kanske bilder då, om dem blir bra :)
Gammal bild men endast för att få inlägget att fyllas ut lite ;) caaiioo.
ska visa lite imorgon hur jag tar på maskaran, lovade en läsare det innan ju, men då blev jag sjuk och hade inte smink på hela dan.


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0