Godnatt!

Just nu sitter jag framför brasan i vardagsrummet och halvsover. I dessa fotöljer slocknar man på en gång, haha! Imorgon ska jag kolla klart på toy story när jag vaknar, kommer sova länge imorgon, hoppas jag :)
Kul, sitter med julmusik på och plötsligt hör jag pontus och min bror skrika ifrån hans rum, den spelar fotboll ;) haha.. Har verkligen inte jätte tråkigt men jag är trött ;) haha!
Därför kan jag skratta på allt! :) Har snott brorsans kakor också, han fick typ en skiiiiiiiiiiiit stor väska med ballerina kex idag ;) den är seriöst 2 meter bred och 50 cm hög! Fullproppat med ballerinakex.
Kommer lite bilder imorgon, har tyvärr inte knäppt någon outfit för julen, inte tänker jag göra nu heller eftersom jag ser ut som ett jehu - hur sliten som helst!

Snart börjar mellandagsrean också, tror ni att jag kommer shoppa eller?! Absolut! haha jag äälskar att shoppa :)
Mitt hår har hållt sig hela dagen idag, sov med flätat, massa små flätor. Flätade efter jag duschat, vilket jag gjorde i ungefär 1 timme.. haha, har världens mysigaste badrum.
Är hur lockigt som helst, skit snyggt!
Men ska sova nu, så kommer säkert bli platt imorgon :(
Men bloggar när jag går upp imorgon, bilder imorgon men måste ha den andra datorn där uppe dåe.. Sitter på pappas jobb bärbara, så måste byta till den där uppe eller den andra bärbara eller någon av niklas datorer.. Hej vi är dataälskare? Hm.. har svårt att välja, vilken är bäst? ;) Haha nejdå..

Fifan vad jag äter julgodis, eller julmat över huvudtaget.. bara proppar i mig, äter just nu pepparkakstryffel, har ätit 30492 st typ?!
Nu är batteriter slut, orkar inte sätta i sladden så godnatt!
dom hade trott att dem skulle väcka mig vid 8 imorgon för att äta frukost? men det kan jag säga att dem kan FETGLÖMMA, för jag ska sova och jag kan göra iårdning frukost själv. Oavsett hur mycket klockan är, tänker inte väckas av småglin som springer in i mitt rum eller skriker så fort dom inte får uppmärksamhet.. Euu.. jag gillar inte småungar ;) haha.. Bra va?! Godnatt,hörs imorgon..


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0