Godnatt!

Nu går jag och lägger mig! Eller.. jag ska duscha innan!
Men efter det :) Imorgon kommer det lite roliga inlägg, bla. första delen av min tävlingsutrustning.. utvärderingar och sånt!
Imorgon börjar jag inte försen 3, slutar 4. Verkligen jätte värt att gå till skolan då! Men det är bara en dag kvar så.. =) På tisdag slutar vi, eller aa på onsdag men vi ska endast fika lite och gå i skolan.. en halvtimme?!
Kollade nyss på hästhoppning, Roffe är gryyyyym!
En lite del av mitt rum, tänker inte visa mer för det är såå stökigt för tillfället!


Står och tar kort från hallen, så är lite konstig vinkel men ändå ;) Igga mitt otroligt snygga överkast! =)
Haha, ser på bilden att min iPhone ligger där också.. jag har gått runt och letat den hela kvällen, herregud. haha! smaart där (i) Men nu ska jag duscha.
Imorgon ska jag sova ut, sen ska jag försöka hinna rida innan, så får snabba på lite! Om jag hinner, får se!
Eller om jag går upp vid typ 9-10 så hinner jag nog! ;)
Godnatt! pysskyss!


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0