Godnaaaatt!

Nu ska jag sova, eller snart i alla fall.. Har hamnat i någon dålig period där jag har skit lätt för att vakna. Har två julstjärnor tända hela tiden i mitt rum, ibland kan jag vakna av att jag ligger mot stjärnan i fönstret så att det blir ett för starkt ljus. Sen kan jag vakna av varje minsta lilla ljud, på natten! Helt sjukt, sen har jag jätte svårt att somna om igen :( Inge kul alls, jätte jobbigt för jag blir så trött på morgonen sen. Hoppas jag sover bra idag, ska släppa ut hästarna imorgon! Sen skolan hela dagen till 4! :)

Nej nu ska jag dra, har annat för mig faktiskt :) är så kär..♥

pussgodnatt


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0