Godmorgon

Nu är jag uppe! Eller har varit det ett tag men.. somnade nästan på en gång igår när vi kom hem vid halv 2 tror jag. Ikväll ska vi dit igen tror jag :) Lördagsmys med Sex and The City m.m! :D
Idag ska jag rida i alla fall :) Tror det blir att rida på volten.
Igår red vi ut , red utan martingal och det funkade super! Första gången på 2,5 år.. de ni!
När hon kom så måste vi ha det, hon kastade upp huvudet och nockade mig. Hon stegrade och var helt knasig. Sen fortsatte vi bara med det.
Kollar på Grevagårdens onlineresultat nu! =)
Sedan lite hemsidor som jag kan tipsa er om osv osv :) Har lite ångest eftersom jag inte uppdaterade typ igår..
Men det blir nog bra. På måndag faktiskt hade jag tänkt att jag skulle ned på Ljusdal och shoppa när jag har håla på dagen! :) AA, ska börja göra iårdning mig för stallet!
Ha det bra, vi hörs med massa tidsinställda inlägg, sen uppdaterar jag också :)



Tar nog några bilder också!


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0