godmorgon

Har varit vaken ganska länge, men inte uppdaterat för vi har haft besök :) Sitter med min underbara mössa på mig, haha.. Kolla mitt hår är lockligt fortfarande, de gillar vi :)


Fast man ser inte så bra tyvärr..
Vet inte vad vi ska göra idag, det är typ nollgradigt, as skönt! Några kommer till oss, några som jag inte gillar. Men får bita ihop..
Saknar min Noa, men mamma tar väl hand om henne så jag vet att hon mår bra. ;) Hon älskar att ha längre vila, hehu =)

Ska gå upp till datorn där uppe, sitter i matrummet nu! Då kommer maaaassa bilder =) Bilder på Noa ett tag efter hon kom, aa massa!
Puss


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0