Första tävlingen

Jag minns inte riktigt när min första tävling med min underbara Anoda var.
Kom ihåg att det inte gick så bra.. ;) Haha, men vad hade man förväntat sig när hon knappt var riden när hon kom?!
Hon hade ingen hopp teknik heller! 

Första tävlingen;







Ja.. ni ser ju! ;)

Jämfört med nu;






Igga min sits, men aa.. haha blev lite konstig, kom såå nära in till A.

Både jag och Noa♥ är nöjda med vart vi kommit! :)
Nu är det nästa steg, och jag ska jobba med hennes mun. Hon har alltid varit känslig (men på sistonde mer känslig), hon fick en vass tand bortraspad i veckan, så kanske att hon känt av den lite. Men i alla fall, ska jobba lite med att hon ska bli stadigare osv. Inom dressyren!
Ska prova lite med hackamore, fast det har varit för skarpt. Men ska prova med det i alla fall, så får vi se! :) Att skritta gör i vilket fall inte någonting med ett för skarp bett.


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0