För världen är du någon, men för mig är du hela världen..




Bild från första tävlingen!


Bild från första tävlingen!


Bild från andra tävlingen!


Bild från andra tävlingen!


Åh, jag gör vad som helst för att få komma tillbaka hit..
Liten och allt var perfekt.. ♥
Skit samma om det skulle vara katastrof i ridningen, som det var då. Men det skiter jag i!
Bara jag får vara nära dig, sitta perfekt, kunna fortsätta förstå vad kärlek är.
Jag vill inte ha någon annan än dig, jag älskar dig. Jag kan inte föresätta mig ett liv utan dig.
Det går inte.. du betyder mer än mitt liv, ingenting skulle fungera utan dig..
Snälla.. ta mig tillbaka, till den gamla tiden.
Vill bara vara nära dig.. ♥


Anoda, Jag älskar dig över allt annat på hela jordklotet!
över allt, allt, allt annat..


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0