För att jag alltid kommer älska dig.. ♥



♥ du är mitt allt ♥

Älskling.. kommer aldrig fatta.. du är bara min och jag älskar dig över allt annat på jorden!
Det finns ingen som jag litar på så mycket som jag litar på dig, du är min ängel.
Du är allt jag behöver för att må bra, du tar 110 % plats i mitt hjärta.. det finns bara plats för dig.
I mitt hjärta stannar du alltid! ♥
Oavsett hur långt bort du är i från mig så älskar jag dig över allt annat ändå.. You are the one and the only for me..
Förstå kära du.. att du är den enda jag behöver, den enda jag vill ha. Utan dig är jag ingenting.
Jag älskar dig, och jag menar det, mina ord är sanna upp till 1498230498294 %, direkt från hjärtat till den enda som jag vill ha.. du..



OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0