Film

Filmen (Narnia 3D) var faktiskt väldigt bra.. :) Lite jobbigt att kolla i 3D, måste ju typ anstränga sig hela tiden för att se allt i 3D ;) Lite besviken dock på 3D, trodde man skulle se lite mer som "kom ur" bioduken..
Men själva filmen var bra! Ska ner och äta snart, åt sen lunch så.. ;)

Hatar att vara sjuk!
Har ingenting direkt att skriva om, så ni får lite bilder :)
Fick inga bilder från bion eftersom vi hade bråttom och hann inte ta med kameran ;)


Spanien, kom ihåg att jag var sur för att jag inte fick en ny docka ;) haha..


Tavlan i mitt rum, jätte stor och snygg!


Doris Day, MsvA.


Grönan


Min stjärna!

Postat av: Anonym

sv jaha najjs! A jag tävlar oxå dem klasserna med min ena ponny! :) Va kul att gå upp på storhäst, men ändå tråkigt att börja om nerifrån! Oj norrland, det var en bit härifrån! haha ;)

2010-12-28 @ 19:53:35
URL: http://elitryttarnas.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv hihi jaa :) jahaaa, och sen flyttade ni så långt bort ;)

men du, den svarta ponnyn du har till höger på din blogg den som har typ luva o rosett på sig, jag tror jag såg den på annons förut! ;) Är den tillsalu eller har ni typ precis köpt den ? :)

2010-12-28 @ 20:00:13
URL: http://elitryttarnas.blogg.se/

OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0