Faaaan

Snön bara vräker ned.. kommer typ två meter stora, breda, långa, höga, tjocka snöflingor!
Bilderna förstörs ju när det snöar.. dom kommer ändå inte bli bra! Men jag ska försöka göra det imorgon. Då börjar jag tjugo i 3, om det ens är värt att gå till skolan för en lektion liksom.. Får se!
Det har liksom snöat i.. aa 4-5 dagar nu! Det är super mycket snö.. Det räcker nu ju! Annars kan man inte rida så mycket på ängen för det kommer vara fööör mycket.
Tråkigt! Men jag håller på med lite andra bilder, ska ned och fota lite nu så lägger upp dem sen! Kommer fota Noa i hagen lite, stallet m.m. Haha det ser sjukt fult när noa försöker beta i hagen.. Snön är så hög så man ser bara en bit av halsen och ett täcke! ;) Haha.. So sweetie!


Ska även köpa en ny sadel i sommar! Är grymt sugen på en Prestige Versailles! Dem är verkligen hur snygga som helst :) Har en Prestige nu, den får duga ett tag till, den är inte så gammal! Eller en Devocoux! Men det är 15 lax där.. Så jag vet inte :)
Aa, men nu ska jag ut och fota! :D


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0