Duschat

Nu har jag duschat, as skönt. Men har ont i huvudet så.. får ta det lugnt! =)
Bara för att så kan jag skriva lite om vad jag använder för produkter till mitt hår. Mitt hår är aldrig torrt eller dylikt. Slitet är det, men det är för att jag inte klippt mig på flera år. Haha ;) Men har väldigt långt nu så.. och inte tänker jag gå till frissan heller, utan min privata får klippa mig, men hon bor i stockholm, vi får ta det på påsklovet tror jag!
Men detta använder jag i alla fall;


Syoss schampoo.


Syoss balsam.


Schwarzkopf hårlotion.

Dessa är jätte bra tycker jag, vet inte riktigt hur mycket dem kostar, men schampoot kostar 50-60 kr, balsamet lika så.. Hårlotionet kostar 70-80 kr tror jag :) Är inte riktigt säker.
Ett plus är att dessa luktar jätte gott också! :D


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0