Du och jag..

Det är dagar då man känner att man verkligen inte kan. Men du står vid min sida och hjälper mig att komma fram.
Vid din sida är jag trygg. Det kan aldrig bli fel.
Du ställer alltid upp, visa vem du är och jag dig jag alltid lita på.
Det finns ingen annan varelse på denna jord som jag älskar lika mycket som du!♥
Med dig kan jag allt, ingenting blir fel.
Vi är två pusselbitar som ska sitta ihop, vi är två stjärnor som dom andra får se upp för.
Du är min stjärna, jag älskar dig hur mycket som helst, mer än allt.
Du är den du är, jag nöjer mig vid det. Jag vill bara att du ska ha det bra.
INGEN ingen kan förstå hur mycket du betyder för mig. Ingen...
Vad någon annan än säger så kommer du alltid vara nummer 1 i min själ.
För du är mitt syre som jag andas. Jag behöver inget annat.
Du löser alla problem, du är den du är. Och kommer alltid vara.
Du är speciell, du är inte som alla andra. Du är unik. Har en sån personlighet.
Men vet ni vad.. det är de jag älskar med henne. Hon är the one and the only.
Så outstanding!
INGEN vet något om henne. INGEN.
Men jag kan avslöja en sak..
Hon vänder på huvudet och kollar på en, och det betyder - jag älskar dig.
Hennes blick, henne öron, hennes fokus, hennes kroppspråk.
Jag har många bilder på det, ska visa någon dag.
Jag älskar dig, över allt annat på jorden. Oavsett vad någon annan säger.


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0