Did you ever know that you my hero?

Har du någonsin vetat att du är min hjälte,
och allt jag skulle vilja vara?
Jag kan flyga högre än en örn,
För du är vinden under mina vingar.

Jag vore ingenting utan dig.
Har jag berättat att du är min hjälte?
Du är allt, allt jag önskar jag kunde vara.
Åh, och jag, jag kunde flyga högre än en örn,
För du är vinden under mina vingar,
För du är vinden under mina vingar.

Men aldrig utan dig.. kom ihåg det.
Jag älskar dej.
Detta täcke tror jag att jag kommer fota henne med i helgen? Kanske varierar, hon ska vara knoppad och jätte fin! Kärlek, min ängel.
Sen när jag fotat så kommer jag göra en film av det och lägga upp på Youtube.
Förra filmen jag gjorde på Doris har jag nu nästan 8000 visningar, och det blir mer och mer för varje dag.
Jag kommer även be mamma fota lite, när jag rider utan hjälm.. i min vinröda klänning som jag själv sytt, och noa i en vinröd huva och ett sammetstäcke galopperande på ängen som två vinnare..
Gud börjar nästan gråta, älskar henne så mycket :')
Jag har för övrigt sytt en lång vinröd klänning, det gjorde jag i 9an. Efter ett halvår var den klart.. ni får bilder i helgen.

Puss på er, ska gå och lägga mig om en stund. Är inte trött än, men snart så! =)


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0