Detta skulle inte sitta helt fel..!

Sitter med färg i håret, ska snart duscha ut det. Hoppas jag hinner göra ett "vill ha" inlägg till min nya U! ♥
Har några par hemma benskydd, men vill ha tävlingsskydd också. Så antagligen av dessa; (Alla produkter är från My One, myone.se, och några från ridsportonline.se)
KOTSKYDD ESKADRON FLEXISOFT PROSAFE
Bakskydd från Eskadron, 600 kr.
SENSKYDD ESKADRON FLEXISOFT PROSAFE
Frambenskydd från Eskadron, 850 kr.
NEJ nu måste jag tvätta av färgen och duscha, fortsätter snart med inlägget ;) hihihhiihhi
Såå, tog ett tag menmen :)
NEOPRENEBOOTS FÅRSKINN
Boots med fårskinn, 380 kr.
GRIMMA ESKADRON
Eskadron grimma, 280 kr. Som ni vet så är jag BESATT av grimmor, har 12345 st!



OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0