Dåligt

Mår jätte dåligt! =( Säg inte att jag börjar bli sjuk igen.. fast detta är måste psykiskt och fysiskt..
Men nu ska jag inte vara emo. Imorgon är planerna såhär..
  • Skolan, Julfest + Jullunch
  • Hem vid 2
  • Noa ska vila
  • Städa
Tycker det är bra att ha en planering, då blir det lättare att göra saker. Liksom jag har sagt att jag ska städa i två dagar nu mitt på dagen, men har jag gjort det? Nej. Får skärpa mig nu och ta itur med saker. Fast aa, känns som att jag är väldigt sliten, har gått upp jätte tidigt, har jätte svårt att somna, vaknar flera gånger på nätterna. Sjukhuset nästa! Har oooooont i munnen! =(
Men nu ska jag i alla fall duscha, sen bädda nya lakan i min säng, sen sova! Hoppas jag hinner innan kl 10! Får snabba mig på! Måste shoppa, är desperat. HEHE.. nej jag skoja, jag babblar på bara för jag har så sinnes ont i munnen av dessa jävla metaller som jag är så förbannat trött på, dom skaver och skaver. HELA tiden.. Fan ingen vet smärtan.. Men jag älskar att shoppa! =) Ska göra det i helgen, fast dock bara julklappar! =( Uss uss uss!
Pallar ingenting, men ska bli skönt att åka till skolan imorgon i alla fall... ♥ inte den dumma bussen! =((
Men nu drar jag! =) Godnatt alla söta, och alla fula =)
Fick en fråga också!
"Vad ä d för märke på huvan? å hur mkr kstr sånna? var kpte du din?"
Svar: Anna Scarpati :) Dom kostar väl runt 600kr och uppåt! Jag köpte den på Globen mässan hos Charlies häst & hund :D


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0