Dålig update

Förlåt, men jag har varit igång hela dan idag. Är helt slut..
Gick upp kvart i 7, fixade mig och gick till stallet. Släppte ut och mockade. Sen med bussen halv 8, fattar fortfarande inte hur jag hann med den? Sen med andra bussen till Hudiksvall vid 10 i 8. Vänta hos tandis tills 10 då jag hade tid. Sen när jag var klar, typ halv 12?! Så gick jag och shoppade en julklapp till min lillebror. Nu har jag bara lite kvar faktiskt.. Med bussen hem halv 1, sen hemma halv 2. GICK jag hem. Tro det eller ej! Tog typ bara 20-25 min :) Jag har inte ätit något på hela dagen, förutom lite godis (in my heart). Så nu längtar jag tills middagen :)
Den 22 Januari 2011 får jag ta bort min tandställning!! Klockan 9!!! Åhh längtar som en tok! Har så ont och den nya tråden skaver. Har såå ooont.. :(

Sen när jag kom hem gick jag till stallet, tog in min ponny, myste och hon fick gå in och äta lite. Borstade på henne i typ 1 timme, eller en och en halv tror jag det var. Sen red jag lite på volten, hon var dryg. Sprang och sprang och åter sprang. Såna dagar gillar vi inte! Men sen borstade jag av henne och pysslade om lite. Sen gick jag in i värmen! Och väntar på att mamma ska komma med godis och mat =) hihi, nej jag är inte lat och inte kan göra mat själv, men hon handlar och då blire godare mat än vad som finns hemma! (A)
Planerna idag är att städa (gick inte så bra igår att dra sig från min sköna plats) och duscha, men först ÄTA!!! mat mat mat ♥
MÅSTE verkligen ta nya bilder..
hej världens bästa, vad fin du är.
jag älskar dig, visste du det?
du är allt jag har, jag vill inte ha någon annan.
min bästa :'( ♥


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0