Dagens ridpass

Jag har en dressyrponny!!!
Jag loovar, så fin som hon va idag har hon aldrig varit förut. Hon var helt... underbar. Lyssnade på allt, gjorde förvänd galopp 2 varv utan att jag ens drev som en tok i hörnen. Övade LB:1 faktiskt, för snart ska vi minsann tävla det!
Blir verkligen så glad när hon går så här bra.. allt liksom stämmer, vi är ett.
Red i dressyrläder, kändes riktigt bra faktiskt! Fick en as bra sits även om det blev guppigt ibland när hon blev lite kamel liknanade.. eeehehe! Nej men det funkade väldigt bra och är såå nöjd över henne!♥
Det är väldigt kallt ute men jag frös inte ett dugg! Nu red jag visserligen inte stttten hårt men hårt red jag iaf, undra om jag ska rida dressyr imorgon utan graman denna gång och se ifall hon är lika fin! :) När jag travade av i slutet så var hon väldigt avslappnar och även fast jag travade med långa tyglar så sänkte hon huvudet och bara joggade!
Först så red jag igenom LB:1 två gånger, värme upp såklart först, sen så fortsatte jag bara med olika saker, red i nästan 1 timme! Hårdkörning så hon var väldigt trött sen.. Så kanske ska ta det lite lugnt imorgon, hon vilade ju igår så hon var liite stark. Som hon kan vara nära hon vilat :)
Men hon är 97234098 stjärnor av 10 just nu!!!
MIN BEBBI! ♥
Bild: Google
Kanske redan blir tävling i dressyr LB:1 2006 den 6 Februari och en LC:1! I Gävle, faktiskt! :) Vi får spåna på det, skulle vara jätte kul! Måste plugga in dressyrpogram nu då! Blir stenhård träning och hoppas på att vi kommer runt dressyrpogramet iaf! :D
ha det bra, puss! vi hörs senare



OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0