Dagen!

Idag har jag bara slappat, fast den är ju inte färdig än men.. ;) Ska bara vara hemma och chilla. Gick upp vid 8 idag, ned till stallet, släppa ut, mocka m.m! Sen gick jag in och åt frukost.. Det här blev min frukost idag; ;)

Julgodis, mer julgodis, lussekatter, julknäcke, smööör, rödbetssallad och julskinka! :D
Är as gott att ta på rödbetssallad på julskinkan (på mackan)!

Sen har jag inte gjort nånting, gått ut och fotat, datan..
Fast för en stund gick jag ut med klänningen och skulle fotas, tyvärr hann de bli mörkt och bilderna är skit suddiga och mörka, aa jätte dåliga blev dem. Klänningen gick sönder bla. haha! Hade figursytt den för 2 år sedan, så aa den var lite liten i överkroppen! Det var faktiskt inte så kallt som jag trodde, det blev riktigt kallt efter ett tag! Det var Noa's motion för dagen ;) haha, men som sagt. Hon tar det lugnt nu :)
aa, ni ser ju! suddii!
älskar dig över allt annat på jorden! ♥


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0