Dagen

Ska man säga mer än.. att dagen var chill?!
Helt underbar ;)
Gick upp vid 10, sen gick jag inte ut till stallet försen klockan 12!
Mockade och fixade hela stallet, gick in igen vid 1, gick liite segt, tömde ut brunnen med äckel vatten, sen skurade jag Noas box osså! :) Sen när jag gick ut med skottkärran för att slänga ut skiten på gödselstacken så blev jag typ tårögd :') Noa gjorde världens gulligaste sak! Hon är ju 1 hage ifrån där man kastar ut skiten, hon vrål gnäggade och typ försökte komma till mig, men stängslet var i vägen så hon blev alldeles tossig :') Åh, det blir alldeles varmt i hjärtat när min älskling gör så..! :')
Men sen gick jag in, fikade, fixade mig, åt lunch (pizza) och åkte till skolan!
Och vad gjorde vi i skolan, jo vi gick till Ica och köpte godis till klassen, + lussekatter! HAHA så vi fikade och kollade på film.. Sen hem, rida på volten.. Iiiih, jobbigt att galoppera i snööö..
Sen stanna i stallet en stund, kasta ut hö i hagen m.m!
In och äta, nu ska vi fika och kolla på TV!
Men nu börjar det, puss!
En bild från midsommar! SAKNA


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0