Dag 05 Om livet jag har nu

Ja.. jag bor i Ljusdal då, i Lillhaga. Bor på en gård och stallet ligger 20 m ifrån där vi bor.
Jag går på Slottegymnasiet efter att ha bytt från Nytorp Naturbruksgymnasium (som för övrigt sög). Går första året på Omvårnadspogrammet, och mina planer är att bli tandläkare.
Jag har en ponny, världens bästa ponny. Bor tillsammans med min mamma, mammie och pappie är skilda..
Gillar att vara i stallet, rida, vara med folk och ha allmänt kul. Älskar att kolla på film när det är mörkt ute, och kallt! ;)
Gillar att fota också!
Finns inte så mycket att säga, så fråga om ni undrar något i stället! :)




OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0