Dag 05 – Ett smycke, klocka eller accessoar som betyder mycket för mig

Inge svårt!
Fick ett guldhalsband av pappa för flera år sedan. Jag har aldrig tagit bort det från min hals, eller jo.. när jag skulle inte på röntgen, solat solarium och när jag varit på massage.
Men aldrig annars! Känner jag inte halsbandet så blir jag skit rädd. Som ni kanske förstår så betyder min pappa väldigt mycket för mig (vems pappa gör inte det..?) och detta halsband är typ ett lyckohalsband för mig. Liksom hjälp mig typ, jag känner mig starkare med det på. Och det ska förbli på också, resten av mitt liv!


Bild: Google.
Ser ungefär ut sådär, äkta guld såklart.


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0