Dag 04 – Det här åt jag i dag

Oj, jag har ätit mycket! :)
Matapa eller vad säger man..;)

  • Smörgås till frukost, med smör och kaviar.
  • Risgryta typ till lunch, med saffran, räkor, fisk, majs, paprika och ris i.
  • Middag, korv med pommesfrittes skruvar.
  • Puffknäck, rispuffar med knäck.
  • Glass
  • Pepparkakstryffel
Eller okej.. de va kanske inte så mycket. Haha.

Dessa bilder har jag tagit på min brors 1års dag i somras.










Besök min hemsida, www.svenskhast.n.nu !
Där kan ni läsa om olika fotograferingar osv :)
Jag har ju privat fotograferingar för er som inte visste! ;)
Har MellandagsREA just nu, 10 % på valfri fotografering. Även om man beställer en produkt!
Erbjudandet gäller fram tills 11 Januari. Pass på! ;)


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0