Dag 03 Hur jag packar inför tävling osv.

Jag börjar med att planera innan vad jag ska ha med mig, vilket är sadel, benskydd, nummerlapp, träns, osv. osv!
Först smörjer jag allt läder, brukar oftast bara smörja upp det (om inte mamma smörjer haha) så det glänser och blir mjukt! Väljer vad jag ska ha för schabrak och ev. huva. Sedan packar jag allt i en stor blå Agria påse.
Putsar på hästen, smörjer hovar, lindar osv!
Packar hö i transporten, lägger i nytt spån och piffar upp allt lite extra!
Bild: Google, Skin-Fix brukar jag använda mig utav, helt underbart bra!
Nu ska jag sova, ska släppa ut hästarna imorgon, mocka osv! Slutar imorgon runt 10 så vi hörs då. HEJ!

Postat av: Anonym

skulle bli jätteglad om du skrev nåt i min frågestund :D

2010-12-22 @ 02:13:50
URL: http://oliviaagreen.blogg.se/

OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0