DAG 02 - OM ANODA!

ANODA

Det här är alltså min underbara pärla då! :)
"Noa" som hon kallas (..eller kärt barn har många namn) är ett sto på 8år! Hon är från Holland, och vi köpte henne från Malmö då hon endast varit i Sverige i 2 månader. Jag har haft henne i snart 3 år, man kan säga att det har varit blod, svett och tårar. Våran resa dit vi är idag har inte varit lätt, men idag ångrar jag ingenting och har alltid haft en liten glöd för jag tror på oss, har alltid gjort och kommer alltid göra. Min bästa vän!
När hon kom så var hon endast lite riden, kunde ingenting och hoppade inte över 60/70cm. Men tillsammans har vi jobbat! Noa är snäll i all hantering, är min lilla pussnöt!
Hon har en stooor personlighet, mycket speciellt. Hon gillar inte andra folk som hon inte känner. Ett sto helt enkelt :)
Noa är en liten d-ponny, men grov i sättet.
I derssyren kan hon nästan allt, kan nog allt om hon vill. Men dressyr är inte hennes bästa intresse.
I hoppningen är hon lagom pigg och underbar. Hon ställer alltid upp, lite slarvig dock.. men häst är häst!
Hon älskar att rida ut, hoppa terräng och galoppera! Hon är otroligt otroligt snabb, försvinner som vinden på galoppbanor. Helt underbar.
Denna ponny har den största platsen i mitt hjärta. Hon kommer efter sitt nästa hem stanna hos mig för evigt! Alltså för er som inte fattar, vi ska köpa tillbaka henne sen =) Hon gör min dag, ingen kan någonsin förstå hur hon är.. för ingen känner henne, förutom jag. Hon är världens otroligaste bästigaste ponny i hela världen.

Bildbomb kommer på henne kommer senare!

JAG ÄLSKAR DIG, FÖR-ALL-TID!



Vackraste ♥


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0