Buse!

Fick skjuts till skolan! :D Missade dock matten menmen.. kom när vi hade svenska, sen julshowen och julbordet!
Fick skjuts av snälla Martin!
Sen GICK jag hem idag igen!! Hur bra är jag inte..? Tog väl ungefär 40 min från skolan och hem! Jobbigt värre, snöade och usch..
När jag kom hem så gick jag i alla fall och tog in ponnyn, mockade, borstade på henne. Hon ska vila idag så jag pysslade om henne lite extra + myste lite och gav henne massa morötter och godis.. Såna dagar har hon när hon vilar! ;)
Är verkligen hur trött som helst. Kan somna på golvet om jag hade chansen. Så ikväll blir det en väldigt tidig sänggång för min del!
Imorgon är det fredag! HUR SKÖNT?!
Längtar! Dock har vi gympa imorgon.. och vi har typ snöfotboll.. eeeheheh kul?!
Jag hatar snö - Jag hatar fotboll - Jag hatar kyla.. Hur kommer det gå?!
AA, blir mer update sen! Puss hörs.
+ jag orkar inte springa i högsnö.


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0