Bus-Noa

Kan någon gissa vad min ponny gjorde idag? När jag skulle åka till skolan så såg jag att Noa♥ dragit av sig sitt utetäcke, haha.. KNAS! Så hon hade bara sitt fleecehalstäcke och ett tjockare innetäcke.. undra hur länge hon varit utan? Det är liksom 15 - nu, så nu är hon ute i hagen igen.. Är det över 25 - så ska hon vara inne :) Har hört att det var 33 - igår morse i sjöbo, dock var det 25 - hos oss i stavsätter. Så då fick hon vara ute iaf, men ska köpa en termometer idag så vi har den i stallet, så kan man se :) Eller ska köpa en någon dag..



Imorgon börjar jag 9 som vanligt.. sen slutar jag 11, börjar igen halv 6 och går till 9. För det är något med Öppet Hus på Slottegymnasiet så aa ska vara där och steka runt med en barbiedocka! ;) eeeeheh, nej intedå.
Har sprayat näsan typ 40 gånger idag, känslan! Helt underbar :) Men mår dåligt, men bättre att vara i skolan då, annars mår jag värre och tycker synd om mig själv ;)
Men puss på er, när jag kommer hem så ska jag rida direkt, sen så kommer lite bilder upp på sakerna jag köpte + lite på Globen :)


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0