Blandat

Nu ska jag snart gå och lägga mig! :) Har nyss varit och kvällsfodrat hästarna, ska gå upp lite tidigare imorgon och äta, fixa klart mig så mycket som möjligt så jag sedan kan till stallet och mocka. Eller om jag tar stallet, det vet jag inte.. vet inte vem som ska göra det faktiskt! Hoppas jag får svar så snabbt som möjligt :)

Mina planer imorgon är att gå till skolan, där kommer jag göra klart mitt sista i Omvårdnad hoppas jag på. Och sedan är det ju pogramråd i 3 timmar sen ska vi på resturang och äta.. skolans faktiskt. Sen så ska jag och några till ned på Ljusdal och shoppa lite. Så därför vill jag ha stallet klart! :) Så vet inte riktigt när jag kommer hem, tror jag tar bussen halv 5 faktiskt..
Håller på att klickar hem lite julklappar via nätet! ;) hihihiihi, ska jag redan slösa bort alla pengar? ;) Nej men får se vad jag köper till var och en, ska köpa till **, F, D, P, M, N. Oj herregud..
Nej men nu ska jag sova, ha de gott!


Postat av: Anonym

vad e pogramråd?

2010-12-09 @ 22:27:19
URL: http://www.

OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0