Bio

Snart ska vi på bio :)
Vi åker om ett tag så passar på att slänga in ett inlägg, så ni inte tror att jag övergett er ;)
Det värsta som finns är icke uppdaterade bloggar, man kan ju göra tidsinställda?
I alla fall, vi ska kolla på Narnia 3D, älskar 3D, första gången jag kollar på de i en biosalong, annars har jag bara kollat hemma! :)
Ska försöka ta med systemkameran och ta lite bilder! Tar då pappas, för den är bäst ;) Tror det är en Nikon D3000, så den rekommenderar jag! Min som jag har och äger själv, den är bara bra om man ska fota typ blommor och sånt, inte hästsport eller sådant! :(
Ganska synd eftersom jag "jobbar" som fotograf. Eller aa, ni kan ju kolla min hemsida. Svenskhast.n.nu!
Men den duger, den tar bra bilder om jag anstränger mig, måste vara följsam och ha rätt inställning! :) Porträtt bilder blir också bra..

Aa, jag vet inte riktigt när vi ska åka, men det är om kanske 10 min ;)
Men har några tidsinställda, sen uppdaterar jag när jag kommer hem tror jag. Har märkt att jag tjatar med dedär om att uppdatera, menmen ;) Vill att mina besökare ska stanna kvar så lika bra att uppdatera mycket! :)


Filmen vi ska kolla på :) Har kollat på 1an och 2an osså ;) Dem är bra!

Hörs, alla sötisar! PUSSBUSS


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0