Bara för att jag har tråkigt!

har du häst/ponny?
Världens absolut bästa ponny! ♥

namn?
Anoda<3


höjd?
144.5cm

tävlad med föregående ryttare?
Inget, hon var typ endast inriden, samt inhoppad lite!

tävlad med dig nu?
LA hoppning

tränar ni för höjder? (bana)
Vi tränade typ LA/MsvB förut, men nu endast LC/LB för att ha kul. Tänker inte pressa henne mer eftersom jag endast kommer sälja henne till en ryttare som vill ha kul upp till LA hoppning.. ♥

tränar ni för höjder? (enstaka)
Vi har hoppat 140cm enstaka men det var bara en gång.

hur högt brukar ni hoppa terräng hinder?
Inte så högt, men dom har legat på 80/90cm dem jag har hoppat :) Det räcker!

har ni många blå/gula rosetter?
Många

har ni någon betydsamt pris tsm?
Alla priser som jag har med henne betyder lika mycket för mig.

vad har ni för mål att tävla?
Ingenting speciellt :) Inte högre än de vi tävlar nu i alla fall!

har ni många rosetter?
Vet inte, har inte räknat :)

ifall ni ska debutera något, vad ska ni debutera då? (inom ½ - 1 år)
Ingenting, eller kanske debuterar dressyr med henne, får se!

vad skulle ni kunna klara av för klasser?
De som vi tävlar nu, dock går hon endast upp till LA, eller hon kanske kan gå högre med rätt ryttare men vill inte sälja henne till någon som ska tävla högt med henne :) Vi endast att hon ska ligga på lågt för det är där hon trivs bäst! ♥

gör ni omhoppningssvängar på tävling?
Ja det gör vi =) Rider både snabbt och svänger utan att det ser slarvigt ut, fick väldigt mycket beröm för det i bla. Sundsvall! :) Såå kul.. man kan inte göra något annat på henne, allt blir liksom stiligt och rätt!♥

gör ni omhoppningssvängar på träning?
Kan göra det för kul skull, om jag tex. tränar banhoppning och tävlar liksom.. men då gör jag endast det med låga hinder och sådär! Men aldrig annars, ser ingen mening i det.
Bjuder på en bild där jag tabbade mig! Ville ha henne ett galoppsprång närmare! Men det ville inte hon så hon hoppade lite längre ifrån därav sitter jag som jag sitter, hemskt haha! Men men.. :) Hon ställer alltid upp ju!♥ Älskling.


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0