Åhh!

Jag hatar bussar, och dem hatar mig!
Jag gick ut till bussen halv 9 för att inte missa den, bussen ska komma tjugo i.. jag väntade och väntade, tror ni att den kom? NEJ. Jag väntade vafan tills klockan 5 i 9, och då har jag redan börjat skolan. Mamma är och jobbar och var då på ridhuset.. och nästa buss kommer inte försen halv 12, men då har redan julshowen börjat.. och vi slutar 1! BLIR SÅ SUR!! Varför vill ingenting gå för sig..? Allt bara krånglar och allt är så jävla... ops! Förlåt. Men blir trött på bussar, vilket är en anledning till varför jag inte vill åka dem..
Jag som hade sett fram emot Julfest.
Men jag får ha min egna lilla julfest.. Äta lite godis med min mun som jag dessutom inte kan öppna, har så otroligt ont så ni anar inte. Längtar tills den 22 Januari! ♥
På söndag är det även hästhoppning på 24an.. kl 9. Antagligen kommer TVn inte funka eller jag kommer missa pogrammet? Slår vad om något sånt..
Menmen.. ni får väl bra uppdatering av mig idag då.. kommer väl sitta här en stund.. försöka sova. Sen ska jag ned till stallet och mocka. Fast egentligen hade jag velat vara i skolan.. har inte varit där på 2 dagar! Buhu...
Hoppas ni andra har en bättre morgon än mig i alla fall!
dehär är kärlek


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0